ჩვენი ხარისხის პოლიტიკა

ჩვენი ხარისხის პოლიტიკა

ჩვენი კომპანიის მისია დაარსების დღიდან არის უმაღლესი სტანდარტების ხარისხის შეთავაზება. ხარისხი არის ჩვენი ძირითადი პრინციპი, რომელიც გვიხელმძღვანელებს იმ მომსახურეობის გაწევაში, რომლებსაც ვთავაზობთ ჩვენს მომხმარებლებს და ბიზნეს პარტნიორებს. ჩვენი ხარისხის პოლიტიკა არის ჩვენი  მიმართულების მაჩვენებელი,  რომლითაც ყველა ჩვენი თანამშრომელი და ბიზნეს პროცესი ხელმძღვანელობს და განსაზღვრავს მი მართულებას.   
მომხმარებელზე ფოკუსირება: მომხმარებლის კმაყოფილება ჩვენი პრიორიტეტია. ჩვენ მუდმივად ვმუშაობთ იმისათვის, რომ გავიგოთ ჩვენი მომხმარებლების მოლოდინები, დავაკმაყოფილოთ მათი მოთხოვნილებები და ხელი შევუწყოთ მათ წარმატებას.
უწყვეტი ინოვაცია:  ჩვენ მუდმივად ვმუშაობთ ჩვენი ხარისხის გასაუმჯობესებლად და ჩვენი მუშაობის ოპტიმიზაციაზე ინოვაციური მიდგომებით. ცვლილებებისთვის ღიაობა არის ჩვენი კონკურენტუნარიანობის სიმყარის გასაღები.
ტრენინგი და განვითარება: ჩვენი თანამშრომლების კვალიფიკაციის მუდმივი გაუმჯობესება და მათი მხარდაჭერა ტრენინგის დროს მნიშვნელოვან როლს თამაშობს ჩვენი ხარისხის სტანდარტის ამაღლებაში. ჩვენ უზრუნველვყოფთ, რომ ჩვენი გუნდის წევრებს აქვთ ყველაზე განახლებული ინფორმაცია თავიანთი საქმიანობის სფეროში.
თანამშრომლობა და კომუნიკაცია: ეფექტური კომუნიკაცია და თანამშრომლობა მნიშვნელოვანია ხარისხის უზრუნველსაყოფად. ძლიერი ურთიერთობების დამყარება როგორც შიდა, ისე გარე დაინტერესებულ მხარეებთან და ინფორმაციის ნაკადის შენარჩუნება გვეხმარება ხარისხის სტანდარტების შენარჩუნებაში.
სტანდარტებთან შესაბამისობა: ინდუსტრიის სტანდარტებთან, საკანონმდებლო რეგულაციებთან და ეთიკურ ღირებულებებთან სრული შესაბამისობა ჩვენი ხარისხის პოლიტიკის განუყოფელი ნაწილია. ჩვენი პროდუქტებისა და სერვისების უსაფრთხოება და ხარისხი ყოველთვის წარმოადგენს ჩვენს  მთავარ პრიორიტეტს.
გარემოსდაცვითი ცნობიერება: ჩვენ ვხედავთ ხარისხს არა მხოლოდ პროდუქტებსა და სერვისებში, არამედ გარემოზე ზემოქმედების მინიმუმამდე შემცირებაში. მდგრადობის პრინციპის ფარგლებში ვაფასებთ გარემოზე ზემოქმედებას და ვეძებთ მის შემცირების გზებს.
შედეგზე ორიენტაცია: ჩვენი ხარისხის პოლიტიკის მთავარი მიზანი არის უმაღლესი შედეგების მიღწევა. ჩვენი მიზნების მიღწევა შესაძლებელია ეფექტური დაგეგმვის, რესურსების მართვისა და შესრულების შეფასებით.
ჩვენი ხარისხის პოლიტიკა არ არის მხოლოდ ვალდებულება, ეს არის ცხოვრების წესი, რომელსაც ჩვენი თითოეული თანამშრომელი იყენებს ყოველდღიურ საქმიანობაში. ჩვენი მიზანია შევინარჩუნოთ ჩვენი ლიდერობა სექტორში და უზრუნველვყოთ მომხმარებლის კმაყოფილების უმაღლესი დონე, ხარისხისადმი ვალდებულების გათავისებით და მომხმარებელთა მიმართ ღირსეული დამოკიდებულებით.